Een zadel-bil, Donald Duck en tandenpoetsen ! - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Sam S - WaarBenJij.nu Een zadel-bil, Donald Duck en tandenpoetsen ! - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Sam S - WaarBenJij.nu

Een zadel-bil, Donald Duck en tandenpoetsen !

Door: ikke ... :)

Blijf op de hoogte en volg Sam

23 Augustus 2013 | Spanje, Playa Blanca

We hebben nieuwe kleding gekregen van Maria… Ze heeft bij de Zara twee zwarte rokken voor ons uitgezocht die m’n dijen helemaal tegen elkaar aanduwt waardoor ik op een vage zeemeermin lijk .. Daarboven twee super witte shirt’s die ik binnen 10 minuten al had vies gemaakt en een blazer voor bovenop.
Ik kan totaal niet met witte kleding omgaan.. De hals van mijn shirt is zo klein dat ik mijn makeup van mn gezicht er altijd onbewust aan afveeg wanneer ik mijn shirt aan/uitdoe(wat ervan over is, want de helft word ervanaf gezweet op de fiets ..) en mn andere shirt is zoo doorzichtig zodat ik alleen een witte BH eronder kan aandoen .. Natuurlijk had ik een BH met (alle kleuren van de regenboog) print aan waardoor ik verplicht met een jas moest lopen met 38 graden en liep ik erbij als een strenge juffrouw met een tomaten hoofd en daarnaast moest ik tegen Maria aankijken die een boze gezicht gaf. Maria heeft met de pas van het bedrijf in 20min, 360 euro opgemaakt voor 2 blouses, 2 rokken en een jas voor mij en Lisa. Hoewel wij nu een fabulous pakje aanhebben, loopt Maria nog altijd rond in jurkjes die net over haar ondergoed heenkomen, en dus heeft Lisa een trauma heeft opgelopen door Maria’s zijde ondergoed met bloemetjes te hebben gezien wanneer ze haar benen niet meer over elkaar heen gevouwen heeft...

Verder heb ik een fiets gekocht voor 150 euro. We fietsen in de ochtend in 25 minuten naar werk omdat we alle heuvels af kunnen racen .. Maar de terugweg komt altijd met een krachtige tegenwind en moet ik alle heuvels weer op :( Mijn bil doet zo’n een pijn dat ik zelfs opspring als ik op een zachte kussen zou gaan zitten, maar nee op werk zit ik toch op een “kei”-harde stoel zoals Lisa dat zou zeggen .. Dat krijg je als je 3 jaar niet meer gefietst hebt ..De afdruk van mn zadel zit geprint op mn bil .. Lisa en ik besloten om in de ochtend de fiets te nemen omdat de temperatuur van 25 graden dan nog te doen is en dan hoeven we onze kleren niet uit te wringen van de waterval die door ons wordt geproduceerd. In de middag nemen we bus terug naar huis en weer heen naar werk en dan sávonds als we klaar zijn met werken om 21.30 uur savonds fietsen we weer naar huis, dit gaat gepaard met ongeveer 5x per dag douchen ..

Ik heb het de afgelopen dagen echt zwaar gehad en ik voel me echt een pechvogel, waar Donald Duck niets bij vergeleken is. Het eten op werk is bedorven.. tenminste de dingen die ik altijd pak, dus is mn nieuwe favoriete gerecht brood met boter geworden en ben ik met mijn teen komen vast te zitten tussen mn fietspedaal en de stoep waardoor mn nagel is afgebroken en ik met een bloedende teen verder fietste. Ook heb ik zwarte ballerina’s gekocht maar is Lisa met haar stoel tegen mijn hiel aangereden waardoor ik aan de achterkant van mijn voet nu ook een open wond heb en slijt de voorkant van mn voet tegen het schoentje aan waardoor ik nu als een invalide op werk rondloop .. Ik moet dus opnieuw opzoek gaan naar Ballerina schoenen.. Daarnaast heb ik nooit opgelet wanneer mijn moeder de was deed en dus gooide ik al mijn kleren bij elkaar in de wasmachine waardoor mijn grijze korte broek eruit kwam met roze strepen en vlekken, het ziet er gewoon niet uit !

Ook geeft Maria mij overal de schuld van omdat ik 5 dagen eerder ben begonnen en mijn Spaans minder is dan die van Lisa en dus is alles de schuld van ‘Alyssa’ .. Mijn maag draait al 360 graden in de ronde zodra ik haar hakken de trap op hoor komen .. !
Ik heb trouwens een argument gehad met m’n baas omdat ze nu tegen ons zegt dat ze geen tijd heeft voor ons om alles uit te leggen en wanneer de general manager vraagt waarom ik iets nog niet weet en als antwoord geef dat dat nog niet word uitgelegd omdat er geen tijd is, werd ze boos … Dit soort drama op werk feesten we eraf in ons weekend voordat we weer aan een nieuwe week beginnen !!

Lisa vind het apart dat ik iedere ochtend 10 min mn tanden sta te poetsen en daarna nog 10min mijn tong totdat ie roze is .. Ook kent ze blijkbaar niemand die geen vlees eet want dat zou ze zoals zelf zeggende nooit volhouden.. En ook wanneer ik nies klinkt het altijd alsof ik hoest maar dat heb ik van sommigen van jullie ook al gehoord.. :) Maar Lisa eet brood met kaas en jam eroverheen .. Verder zeggen mijn nieuwe vriendinnen uit Eindhoven dat alles “kei” -gaaf, -leuk, -zielig, -jammer of -klote is .. en gister hebben we gegeten bij de meest slechte restaurant ever dat werd geruled door Russen die in het Russisch over ons aan het roddelen waren -__- en waar de serveerster in een panty met daaronder een string en een kort topje rond liep en noemden de meiden dat een “ballentent”…

Verder kun je hier overal je auto gratis parkeren, zelfs de garages van de kleine malls hier zijn gratis en wacht de bus echt op iedereen hier, mocht je een kilometer verderop lopen en kijk je even naar de buschauffeur, dan stopt ie al. Ook gaat alles echt heel tranquilo, zelfs als de bus al 6 min later dan schema loopt, stopt ie gerust nog even voor zn 10 min break voordat ie verder rijd, hetzelfde geld voor “Superdino” , onze supermercado hier.
Gesproken over de busschauffeur, gister ben ik met een paar vrienden van het hotel en de meiden uitgeweest naar een discotheek in PB en daar kom je iedereen tegen.
Dus ook de busschaufeur en klanten van het hotel waren daar te vinden…

We moeten trouwens wel uitgaan zolang we vrij zijn op de donderdag want na een hele week werken, twee x op een dag en met een irritante baas die zegt dat we tegen iedereen moeten zeggen dat alles “fantastico” is, heb je dat wel nodig.. !

Houdoee, Love uuu , xxx Sam Alyss.

  • 23 Augustus 2013 - 23:14

    Sunita:

    Hi Liefie,
    Leuk je blog, en die foto's vind ik echt mooi.. Zie ik je eindelijk in je sexy zara pakje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Welcome to my adventures during my travelling abroad time !

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 27237

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 04 Juni 2014

Erasmus Istanbul

14 Januari 2014 - 30 Januari 2014

Hii India & Egypt

01 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Internship @ Lanzarote

01 Augustus 2013 - 19 Januari 2013

Ik ben op Lanzarote !!

Landen bezocht: